Sponsorer

Våra sponsorer bidrar till att våra barn och ungdomar i föreningen kan träna och tävla under året, ha lägerverksamhet samt ordna trivselaktiviteter.

Vi vill att barn och ungdomar ska kunna vara med i vår verksamhet och röra på sig till en liten peng och dessutom ska vi vara en sälj-fri förening. Genom er sponsring ger ni oss förutsättningar att vara detta!

Vi önskar gärna förnya sponsringsavtal med våra befintliga sponsorer samt gå in i nya avtal med företag/organisationer så är du/ni intresserade av att veta mer om föreningen eller om hur ett sponsringsavtal kan se ut så kontakta gärna oss på mailadress info@safflefriidrott.se och märk ditt mail med sponsring så kontaktar vi er för fortsatt diskussion!